SOOT VOOR ISA


REMEMBER THIS?! Dit is gewoon real footage van dat ene concert. Was zo top. Vond t wel beetje awkward om te doen alsof ik alles kende en mee kon zingen terwijl ik maar 1 lied kende maar goed. En in de rij staan met alle emo's!!!!! Wat een ervaring


THROWBACK NAAR ONZE ZONNESTEEK!!!!!!! Die dag eh. Nog steeds, terugkijkend, echt heel gezellig en heel leuk, maar man man man. Denk echt dat we dood hadden kunnen gaan aan een zonnesteek/uitdroging/uitputting.


En Palio mag ook niet ontbreken. Want ja, Jill en ik hebben het hier altijd met z'n tweeën over, maar wij zijn natuurlijk naar Utrecht gegaan hiervoor en ook jullie waren in Scheveningen toen we ze 5 minuten konden zien voor my dad ons kwam ophalen #cry
Ik denk vooral nog vaak terug aan de treinreis naar Utrecht, toen er een vrouw was die ons keihard zat uit te lachen de hele tijd. En toen we het hadden over mijn roei-neef (zie je! het stond toen al in de sterren geschreven dat je Skadi-legend zou worden).


In My Place! Maar ik had hier ook net zo goed Adam Lambert of Wheels of Hey Soul Sister neer kunnen zetten. Want ik was misschien nooit echt deel van False, maar de promotie was elke keer weer top. Ik vond In My Place misschien wel de meest geslaagde, dus vandaar. Had jij nou aan dit lied of aan Wheels een trauma? Als t dees is, sorry.
Fun fact: in de video clip zie je op een gegeven moment twee mensen in de achtergrond zitten, dat zijn twee chicks die hadden gewonnen dat ze mochten figureren in een Coldplay videoclip, en toen mochten ze alleen heel ver in de achtergrond zitten. Echt kut hahahahah