SOOT VOOR CAAT


Nou Caat, laten we maar bij t grootste beginnen. Ik zou natuurlijk letterlijk de discografie van Red Hot Chili Peppers hierin kunnen zetten, maar dat zou een beetje veel worden. Het was zo'n mooie tijd en om even heel sentimenteel te doen zijn m'n RHCP-herinneringen wel sommige van de beste herinneringen van m'n puberteit en ze zijn onlosmakelijk met jou verbonden. Want natuurlijk stonden we altijd met Alexis en Ruben in 't muzieklokaal te repeteren komt uit de RHCP-cover-band Sailing voor et cetera et cetera. En tis nog steeds heel leuk om RHCP liedjes te herkennen met z'n tweeën waar we ook zijn.






Ehm ik denk een opvallende keuze, maar dees zat onder één van de filmpjes uit 1C. Ik werd daarin twee keer gefeatured, en ik was daar echt heeel trots op. En lowkey vind ik dit nog steeds soms een chill lied????? Dit geheim staat nu op internet voor eeuwig oeps





Jaaaaa spreekt voor zich toch?? Dit was echt t lauwste wat we hebben gedaan in onze nog korte muziekcarrière. Ik ben denk ik in M'N LEVEN nog nooit zo zenuwachtig geweest maar het eindresultaat was echt HEEL ERG VET



Weet je dit nog?! Echt wel schattig liedje. Sad dat we t nooit gecoverd hebben! Maar t staat in mijn hoofd heel erg symbool voor de early-Sailing-tijd, met z'n tweeën in t muzieklokaal always.







JA DUHHHH!!!! Dees hoort er 100% in. Klapper op de vuurpijl. Magnum opus dinges. Wel lache liedje maar more and better things to come!!!!!!!!!!! Ik zou natuurlijk nog 10.000 liedjes hierin kunnen zetten (waaronder dus alles van RHCP), maar ook Anarchy in the UK, Creep van Radiohead (haat dat lied nog steeds), Don't You Forget About Me, etc etc etc etc