IRIS VOOR CAAT

mei 2018, Rotterdam

Heeeey Caatje!!
Woehoeeee 21! Kei volwassen man, echt goed. En wát ben jij waanzinnig veranderd door de jaren heen. In alle positieve zinnen.Toch ben je ergens ook altijd hetzelfde gebleven. Zo ben je een waanzinnig leuk meisje, die niet bang is voor zichzelf en haar idealen op te komen. Je bent altijd ontzettend jezelf en eigenzinnig geweest, waar ik je enorm voor bewonder. Ik ben ontzettend blij elke maandag bij je aan tafel te zitten, en niet alleen omdat je zo heeeeerlijk hebt leren koken de laatste maanden. Er valt namelijk altijd wel wat te lachen met je, en dan hebben we in de afgelopen 7/8 jaar vriendschap die we hebben ook voluit gedaan.

"HAHAHA ZIJN DAT BLOEMEN""NEE JOH, DAT IS EEN VEST" 


Zijn legendarische woorden die ik nooit meer zal vergeten. Een kleine schets van de vele eindeloze Duits lessen die we samen hebben doorstaan! In alle eerlijkheid werd Duits bijna een van mijn lievelingsvakken hierdoor, omdat ik vaak met buikpijn van het lachen wegging uit de lessen. Het gelukkigst ben ik dan ook wanneer ik haast feilloos elk Duitse nummer mee kan zingen, want mijn god wat hebben we er veel moeten leren. Het nummer wat ik dan ook op deze pagina wil delen, is er een die we voor een presentatie. Oja eneeeeehh, applausje voor jezelf meisje.



En meisje waaaaat hebben we veel liefde gekend. Ooit hebben we gegrapt samen het klooster in te gaan omdat we de kans op liefde maar somber inzagen, maar niet veel later zat je niet vaak zonder vent, zullen we maar zeggen. Dat kan natuurlijk ook niet anders. Je bent kei lekker super mega hotstuff, en ik zou je sowieso doen. Helaas heb je nu Toon dus gaat dat hele kloosterverhaal niet meer door en heb ik ook niet echt meer kans bij jou... Maar een verliefde Caat is een suuuuper leuke Caat, vond ik altijd, en ik kan me nog goed herinneren dat je dit nummer van Lucky Fons III voluit meezong. (en jij bent trouwens ook ZO MOOOOOOOOI).



Ik ben super blij dat ik je heb leren kennen en mag rekenen tot een van mijn belangrijkste vriendinnetjes (lees: mainbitches). Toen ik jullie leerde kennen hadden jullie al een vrij hechte vriendengroep met de meiden die in 1/2/3H zaten. Ik vond heel gezellig met jullie om te gaan en vertrouwde jullie zonder aarzelen. Hoe kon het ook anders; gedeelde liefde voor bepaalde gasten (waanzinnige losers) hadden ons samen gebracht en geen haar op iemands hoofd die eraan dacht dat verder te vertellen. Ik was in elk geval enorm vereerd toen ik ook in jouw hilarische en vooral lieve youtube video's werd gefeatured. En het liedje waarbij ik nog altijd aan deze video's en deze tijd moet denken is het nummer waar ik deze blogpost mee wil afsluiten: Birds. Je gebruikte deze in een van je laatste filmpjes en ik heb er vaak om moeten janken. Nog altijd doet het me beseffen hoeveel deze vriendschappen voor me betekenen en hoeveel ik van jou  houd! (emmertje)



GEFELICITEERD lieve Cato. Nog heeeeel veeel jaren!

Kusjes, knuffels, liefs,
Iris (Zoetje, Zoet, Ier)