LUUS VOOR CAAT



Lieve Catootje,

Wat mij doet denken aan jou...


THUNDER!!! Ik dacht een goede binnenkomer. Niete alleen omdat jij ook altijd zo hard als donder binnenkomt, maar ook omdat dit de aftrap was van ons laatste kersttoneel was. Jij werd van lieflijk engeltje een zieke slet, bijna getongt door Hid en met 3dubbele push-up. Ja na een jaar aan de zijkant te staan om alleen muziek te spelen, ging je er vol voor. Wat een heerlijke tijd was dat ook op het toneel. Konden we maar weer eens terug. Het is niet meer hetzelfde, nu wordt door de boze rector je biertje meteen afgepakt he caatje.


But seriously.. how hot are we


Tja, dit brengt weer wat oudere herinneringen naar boven.. Vriendjes tijden. Nu wellicht voorbij, maar we hebben het leuk gehad met z'n allen. I still love you dancing on the beat <3


Wanneer een liedje jou beschrijft toch Caatje haha. Dit liedje beschreef vroeger wat je als visie had voor jezelf (maybe nog steeds een beetje?) Het doet me ook gewoon denken aan onze hipster friends, want ja dat zijn we wel een beetje. Maar jij ben zeker mijn focking coole girl met short skirt and long jacket.


Hoe kan ik je fav nou vergeten. Ik ben het ook nog tot de dag van vandaag kapot aan het luisteren. Elke maandag staat hij weer minstens 1 keer op, terwijl jij door de keuken huppelt. Ooit zal 1 van je 30 kinderen zo heten natuurlijk.


Lieve Caatje,

Gefeliciteerd met je bday. Deze liedjes beschrijven niet hoe veel ik om je geef, maar laat toch wat kleine insides zien wat al is geweest in onze vriendschap. I houd heel veel van je. Op nog vele jaren met jou

Liefs Luus