IRIS VOOR ISA

mei 2018, Rotterdam

Hi Iesjeeee, 

VAN HARTE gefeliciteerd met je 21 verjaardag meisje!
Ik ben ZO blij dat ik jou heb leren kennen in de tweede klas. Met de andere meiden heb jij mijn 1/2/3C leven een stuk draaglijker gemaakt, ontzettend bedankt daarvoor. Nog blijer ben ik dat je nu nog steeds in mijn leventje bent, dat we samen studiesessies houden, samen koken, samen eten en (als het roeiseizoen voorbij is) nog steeds samen zuipen. Jij hebt zeker aan het begin van onze vriendschap heel wat voor mij gedaan en daar ben ik je kei dankbaar voor, maar in die tijd waren vooral bezig met:

Dit is de grote Keeeeel,
Je luistert, je kijkt naar,
De Keeeeelvlog
.

Hier ben ik misschien niet direct heel trots op, maar ik ben in elk geval blij dat ik niet de enige idioot was en dat vanaf dit moment onze vriendschap alleen maar meer gegroeid is. Gelukkig zijn wij ook opgegroeid en oud en wijs geworden. Zo droegen we wel is zusterpakjes, moet kunnen. En al helemaal als het ten goede komt van het theater! Want wat hebben wij veel uurtjes door gebracht in de aula van het Erasmiaans. Repeterend, zingend, werkend aan kostuums, lachend en natuurlijk ook... dansend.



Kortom, we waren niet weg te slaan uit het theater. Tegenwoordig vul jij je tijd heel anders in. Maar opvullen doe je het zeker. Met heen en weer reizen naar Utrecht (gelukkig delen we deze struggle en sommige treinreizen), met trainen, met Joris, met ons, met werken, met studeren en nog meer roeien... Je bent zo waanzinnig druk en ik vind het zo knap hoe je alles weet te combineren. Ontzettende respect daarvoor, je bent echt een topper. En gelukkig heb je altijd tijd gehad voor een beetje karaoke hier en daar. En niemand zong zo hard mee als jij, wanneer ik ABBA opzet.



En gelukkig kon je nog wel meer van mijn guiltypleasures waarderen, van Frozen tot de slechtste kerstmuziek, jij zong altijd even hard mee (ook in september).

Bedankt voor al de boeken die je me hebt aangeraden, voor al je wijze adviezen, voor strenge blikken, voor je hulp, voor je troost, voor je lach: VOOR ALLES. Je bent een top vriendinnetje en ik houd kei veel van je. Je bent alles wat ik wil................. voor kerstmis.



Gefeliciteerd lieve schatje! Op nog 21 geweldige jaren!!!

Kusjes, knuffels en heul veul liefde
Iris (Zoet, Zoetje)